fredag 12 september 2008

Självinsikt vad är det?


Idol är så pinsamt haha! Vad gör vissa ens där? 40åriga rödmossiga tanter som inte kan sätta en ton. Jag menar tror dom själva att det kommer funka? Så dålig självinsikt många har. Tur att dom har det dock. Så att vi andra som håller oss utanför kan sitta hemma och skratta åt stackarna.

Igår tränade jag med fayan. Hon var sjukt fin! Blev riktigt stolt att hon prestrerade så bra trots sin kondition. Tror vi ska anmäla oss till nån tävling när jag kommer hem från skåne så att vi har nåt att sikta på. Vi kommer lätt att piska alla haha.

Idag ska damen vila i alla fall. Hon har tappat en sko...har inte så mkt val än att hon får stå.


Sista avsnittet på sex and the city igår! Fast man har sett det förr är man lika bölig haha.

jag tror jag ska börja springa. Det svåra är att finna energin ibland bara. Jag menar det är ju lätt när man väl har kommit ut. Det är ju bara det att man ska släppa sig ut också.

Nu är det bara 12dagar tills jag kommer till skåne!

Inga kommentarer: