torsdag 30 oktober 2008

Ett riktigt fynd!



Idag har jag varit på valbo köpcentrum. Skulle lämna ut cv och så när jag gick in i en udda klädbutik så hitta jag denna kjolen hehe som var mkt finare som klänning om jag får säga det själv. För ynka 25kronor happy shopper;)
Svårt att få med hela på bild haha.
Jag satt uppe till 02.00 igår och sydde som en galning. Måste få min maskrad dräkt klar till imorgon så att jag slipper tänka på det. Jag har kanske inte nämt det men jag och Pelle pennan ska ju ha en Halloween fest nu på lördag. Ska bli riktigt kul att se vad alla klär ut sig till. Igår så börja jag och ullis bygga Garincias box vi kom riktigt långt! Vi är riktigt händiga kvinnor haha kan borra i betong och snickra. Jaja nu ska jag peta in en pinne i brassan och fortsätta sy ha en mysig torsdagskväll nu! kram

Inga kommentarer: